پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
17491
-
الف
+

معرفی سریال‌های جدید آی‌فیلم+تاریخ و زمان پخش

شبکه آی‌فیلم فارسی با پخش سریال‌های طنز، اجتماعی و خانوادگی مهمان مخاطبان می‌شود.

شبکه آی‌فیلم فارسی با پخش سریال‌های طنز، اجتماعی و خانوادگی مهمان مخاطبان می‌شود.
با تمام شدن برخی از سریال‌های نوروزی، شبکه آی‌فیلم سریال‌های جدیدی از جمله ستایش و قرارگاه مسکونی پخش خواهد کرد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

پخش سریال «زیر پای مادر» از آی‌فیلم فارسی

مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی از یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

این سریال، داستان "خلیل" مرد میانسالی است که با پسرش "اشکان" دور از تمامی خانواده در مشهد زندگی می‌کند. اشکان قصد ازدواج با دختری به نام "ستاره" را  دارد، به همین خاطر از پدر می‌خواهد برای ازدواجش به خواستگاری ستاره برود. خلیل که سال‌های سال اشکان را بدون مادر، بزرگ کرده به خواستگاری ستاره می‌رود اما عمه ستاره بزرگ‌ترین مشکل این ازدواج می‌شود.
فیلمنامه  «زیر پای مادر» را سعید نعمت‌الله نوشته است و کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری، مهدی سلطانی، مجید واشقانی و آتیلا پسیانی از جمله بازیگران سریال هستند.
این مجموعه تلویزیونی سال ۱۳۹۶ تولید شده و تهیه‌کنندگی آن را زینب تقوایی برعهده داشته است.

مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی از یکشنبه ۱۷ فروردین، هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و در ساعت‌های ۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ روز بعد تکرار خواهد شد.

ستایش از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود

مجموعه تلویزیونی ستایش به کارگردانی سعید سلطانی از یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود.

مخاطبان آی‌فیلم شاهد پخش هر سه فصل این سریال از آی‌فیلم خواهند بود.

این سریال پس از درخواست های مکرر بینندگان، مدتی در وبسایت آی‌فیلم قرار گرفت و اکنون به جدول پخش این شبکه منتقل شد.

تولید فصل اول سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و سال ۱۳۹۰ پایان یافت.

در خلاصه داستان این سریال آمده که دختر جوانی به نام ستایش که از خانواده مذهبی است، در گیر و دار گریز برادرش محمد از خدمت سربازی و خروج او از ایران، به هم خدمتی برادرش طاهر فردوس دل می‌‌بندد. اما با کشته شدن محمد هنگام فرار و زندانی شدن طاهر فردوس به عنوان شریک جرم او، خانواده‌هایشان به مقابله با یکدیگر می‌پردازند
در این مجموعه بازیگرانی نظیر داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی پاکدل، کیهان ملکی، مرحوم جمشید مشایخی، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی و محمود عزیزی به نقش‌آفرینی می‌پردازند
سریال «ستایش ۱» از یکشنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۹ هر شب ساعت 23 بصورت دو قسمتی از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و در ساعت‌های ۷ و ۱۵ تکرار خواهد شد.

قرارگاه مسکونی» روی آنتن آی‌فیلم فارسی

از ۱۶ فروردین  منتظر پخش مجموعه تلویزیونی «قرارگاه مسکونی» باشید.

علیرضا مسعودی و جواد رضویان به ترتیب نویسنده و کارگردان این سریال بودند.

داستان این سریال: در آستانه عید نوروز، در یک پادگان واقع در یکی از مناطق مرزی با مرخصی چند تن از سربازان پادگان موافقت نمی‌شود. این سربازان که باهم رفیق هستند تصمیم به فرار از پادگان می‌گیرند، اما هر بار به در بسته می‌خورند و همین ماجراها منجر به خلق موقعیت‌هایی کمدی می‌شود.

در این سریال که تولید سال ۱۳۸۵ است بازیگرانی چون جواد رضویان، علی صادقی، مهران غفوریان، ارژنگ امیرفضلی، جواد عزتی، مهران رجبی، محسن قاضی‌مرادی، شهره لرستانی، یوسف صیادی، علی صالحی، سیاوش مفیدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، آرش نوذری، قاسم زارع، بیژن پیشدادی، مهسا کرامتی و مهدی صبایی به ایفای نقش پرداخته اند.

مجموعه تلویزیونی «قرارگاه مسکونی» از شنبه ۱۶ فروردین هر روز ساعت ۱۹ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می رود و بازپخش آن در ساعات ۳ و ۱۱ خواهد بود.

برای تماشای آی‌فیلم، «کمربندها را ببندیم»

مجموعه تلویزیونی «کمربندها را ببندیم» از ۱۸ فروردین ماه به روی آنتن شبكه آی‌فیلم فارسی می‌رود
بنابراین گزارش، پیمان قاسم‌خانی، ریما رامین‌فر، محراب قاسم‌خانی و  زنده یاد خشایار الوند داستان‌های این سریال را نوشته‌اند.
در مجموعه طنز «كمربندها را ببندیم» بازیگرانی نظیر فتحعلی اویسی، امیر جعفری، رضا فیض نوروزی، سعید آقاخانی، داریوش موفق، جلال پیشوایان و... ایفای نقش كرده‌اند.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: جوانی به نام رامین عاشق دختر آقای ملكی صاحب یك فرودگاه خصوصی می‌شود ولی آقای ملكی حاضر به ازدواج این دو نیست. پس از اتفاقاتی، رامین برای رسیدن به خواسته‌هایش اقدام به هواپیماربایی می‌كند و درگیری بین رامین و آقای ملكی و هر یك از مسافرین حاضر در هواپیما داستانی می‌آفریند كه ...
این سریال هر روز ساعت ۱۷ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت‌های ۱ و ۹ بازپخش می‌شود.

ه خ/

نظر شما
ارسال نظر
ریحانه احمدی

عالی بود دوباره از این فیلم هاز بسازید